Інформатика в школах України
Page content area. New posts will appear here.
Additional content area. Good place to pin posts and banners.
Page content area. New posts will appear here.
Additional content area. Good place to pin posts and banners.
Page content area. New posts will appear here.
Additional content area. Good place to pin posts and banners.
Page content area. New posts will appear here.
Additional content area. Good place to pin posts and banners.
Page content area. New posts will appear here.

Державний стандарт базової і повної загальної середньої освіти 2011 р.

(витяг, повний текст на сайті Верховної ради)
Освітня галузь “Технології”
Метою освітньої галузі “Технології” є формування і розвиток проектно-технологічної та інформаційно-комунікаційної компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації у суспільстві.
Освітня галузь складається з інформаційно-комунікаційного та технологічного компонентів.
Інформаційно-комунікаційний компонент
Реалізація інформаційно-комунікаційного компонента спрямована на формування предметної інформаційно-комунікаційної компетентності та ключових компетентностей.
Завданнями навчання інформатики в основній школі є формування в учнів навичок і вмінь проводити основні операції з інформаційними об’єктами, зокрема:
  • здійснювати пошук необхідної інформації з використанням пошукових і експертних систем, зокрема Інтернету;
  • створювати інформаційні об’єкти, фіксувати, записувати, спостерігати за ними і вимірювати їх, зокрема, в рамках реалізації індивідуальних і колективних проектів;
  • висувати і перевіряти нескладні гіпотези навчально-пізнавального характеру, створювати, вивчати та використовувати інформаційні об’єкти;
  • використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій для обміну інформацією, спілкування;
  • планувати, організовувати індивідуальну і колективну діяльність в інформаційному середовищі.
read more
У галузі теоретичної інформатики учні:
  • вивчають, аналізують інформаційні процеси, що відбуваються у живій природі, суспільстві та техніці;
  • одержують уявлення про основи управління, прийняття рішень, основні принципи роботи засобів інформаційних технологій;
  • ознайомлюються з інформаційним моделюванням;
  • розвивають алгоритмічне мислення як засіб планування, організації діяльності.
У галузі соціальної інформатики учні:
  • одержують уявлення про роль інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку сучасної цивілізації, інформаційній інфраструктурі суспільства, про основні види засобів масової інформації та взаємодію людини з такими засобами;
  • засвоюють юридичні та морально-етичні норми роботи з інформаційними даними і програмними продуктами;
  • отримують уявлення про інформаційну безпеку суспільства та особистості.
Завданнями навчання інформатики у старшій школі є формування в учнів здатності:
  • виявляти та аналізувати інформаційні процеси в технічних, біологічних і соціальних системах;
  • будувати і використовувати інформаційні моделі, а також засоби опису та моделювання явищ і процесів.
Інформатика. Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. (2012 рік)
Нормативно-правова база SТЕМ-освіти. Науково-практичні публікації експериментальних досліджень у галузі STEM-освіти. Навчальні програми та навчально-методичні посібники.Рекомендовані мережеві ресурси для підтримки дослідницької діяльності учнів.
Всеукраїнська Інтернет-олімпіада з інформаційних технологій
Матеріали Інтернет-олімпіад починаючи з 2015-16 р.р. - результати, завдання, авторські розв'язки.
Original link
Бебрас. Міжнародний конкурс з інформатики та комп’ютерного мислення.
Украiнський бобер Відповідно до повноважень, делегованих Міжнародним Оргкомітетом Бебрас (International Bebras Committee, (https://www.bebras.org/community.html), та наказу МОН України від 16.03.2013 року № 1437, конкурс проводиться в Україні Львівським фізико-математичним ліцеєм-інтернатом при Львівському національному університеті імені Івана Франка.
Original link
Електронні версії підручників "Інформатика - 8"
Марія Темник
Методика навчання інформатики у початковій школі
Additional content area. Good place to pin posts and banners.
Епоха програмування та STEM
  • Мобільні технології, Google Docs, хмарні сервіси.
  • Акцент на Python, Scratch, робототехніку, 3D-моделювання.
  • Поява STEAM-освіти, Arduino, Raspberry Pi.
  • Використання інтерактивних дошок.
640 kB)
Згенеровано Hedra.ai
Погляд 15-річної давнини на проблеми навчання інформатики та її майбутнє.
Page content area. New posts will appear here.
Additional content area. Good place to pin posts and banners.
Page content area. New posts will appear here.
Additional content area. Good place to pin posts and banners.
qш你好嗨qш你好嗨
!"\#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~
!"\#$%&'()*+,-./0123456789:;<=>?@ABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZ[]^_`abcdefghijklmnopqrstuvwxyz{|}~