Метою освітньої галузі “Технології” є формування і розвиток проектно-технологічної та інформаційно-комунікаційної компетентностей для реалізації творчого потенціалу учнів і їх соціалізації у суспільстві.
Освітня галузь складається з інформаційно-комунікаційного та технологічного компонентів.
Інформаційно-комунікаційний компонент
Реалізація інформаційно-комунікаційного компонента спрямована на формування предметної інформаційно-комунікаційної компетентності та ключових компетентностей.
Завданнями навчання інформатики в основній школі є формування в учнів навичок і вмінь проводити основні операції з інформаційними об’єктами, зокрема:
здійснювати пошук необхідної інформації з використанням пошукових і експертних систем, зокрема Інтернету;
створювати інформаційні об’єкти, фіксувати, записувати, спостерігати за ними і вимірювати їх, зокрема, в рамках реалізації індивідуальних і колективних проектів;
висувати і перевіряти нескладні гіпотези навчально-пізнавального характеру, створювати, вивчати та використовувати інформаційні об’єкти;
використовувати засоби інформаційно-комунікаційних технологій для обміну інформацією, спілкування;
планувати, організовувати індивідуальну і колективну діяльність в інформаційному середовищі.
вивчають, аналізують інформаційні процеси, що відбуваються у живій природі, суспільстві та техніці;
одержують уявлення про основи управління, прийняття рішень, основні принципи роботи засобів інформаційних технологій;
ознайомлюються з інформаційним моделюванням;
розвивають алгоритмічне мислення як засіб планування, організації діяльності.
У галузі соціальної інформатики учні:
одержують уявлення про роль інформатики та інформаційно-комунікаційних технологій у розвитку сучасної цивілізації, інформаційній інфраструктурі суспільства, про основні види засобів масової інформації та взаємодію людини з такими засобами;
засвоюють юридичні та морально-етичні норми роботи з інформаційними даними і програмними продуктами;
отримують уявлення про інформаційну безпеку суспільства та особистості.
Завданнями навчання інформатики у старшій школі є формування в учнів здатності:
виявляти та аналізувати інформаційні процеси в технічних, біологічних і соціальних системах;
будувати і використовувати інформаційні моделі, а також засоби опису та моделювання явищ і процесів.
Інформатика. Навчальна програма для учнів 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів. (2012 рік)
Нормативно-правова база SТЕМ-освіти. Науково-практичні публікації експериментальних досліджень у галузі STEM-освіти. Навчальні програми та навчально-методичні посібники.Рекомендовані мережеві ресурси для підтримки дослідницької діяльності учнів.
Украiнський бобер
Відповідно до повноважень, делегованих Міжнародним Оргкомітетом Бебрас (International Bebras Committee, (https://www.bebras.org/community.html), та наказу МОН України від 16.03.2013 року № 1437, конкурс проводиться в Україні Львівським фізико-математичним ліцеєм-інтернатом при Львівському національному університеті імені Івана Франка.
Additional content area. Good place to pin posts and banners.
Page content area. New posts will appear here.
Additional content area. Good place to pin posts and banners.
Login or Sign Up
Login
Sign Up
Forgot password?
Enter your email and we'll send you reset instructions
Network
My requests
You don't have any notifications
You have no active requests
Please introduce yourself to proceed
My Uploads
Score:
Embed HTML
Many sites and online services, like Google Maps, suggest HTML code (usually iframes) to embed widgets and content on your page.
You can add such HTML widgets in your quizzes.
Please note:
In case pasted code is not just iframe tag it will be wrapped into HTTPS iframe.
Only HTTPS sources for iframes, styles and javascript links are supported.
Non-HTTPS sources will be blocked by the browser and won't behave properly.