Інформатика (2022/2023)
Кафедра
інформатичної та технологічної освіти
Запорізького ОІППО
ciit.zp@gmail.com

На які питання стосовно організації освітнього процесу Ви потребуєте відповіді?


Отримано 55 відповідей від 133 респондентів
Інструктивно-методичні рекомендації МОН (2022-2023)
Загальна середня освіта України в умовах воєнного стану та відбудови
Методичний порадник науковців Інституту педагогіки НАПН України до початку нового навчального року
  • Розроблення освітньої програми закладу освіти загальної середньої освіти для адаптаційного циклу навчання(О.І.Ляшенко, Т.М.Засєкіна)
  • Особливості оцінювання результатів навчання учнів 5 – 6 класів (Ю.О.Жук, А.В.Гривко)
  • Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 5 класі новій українській школі (за модельною навчальною програмою з інформатики І.О. Завадського, О.В. Коршунової, В.В. Лапінського) (І. О. Завадський, О. В. Коршунова)
  • Методичні рекомендації з навчання курсу «Робототехніка» у 5-му класі (І.Сокол)
ЧаВо 2021
Пропонуємо переглянути запитання / відповіді щодо організації освітнього процесу від учасників вебінару перед 2021-2022 навчальним роком (11 сторінок): багато питань, що зазначені у документі, є актуальними на 2022-2023 навчальний рік.

Поділ класів на групи

  • Відповідно до Порядку при вивченні окремих предметів у закладах загальної середньої освіти (додаток 2 до наказу Міністерства освіти і науки України від 20.02.2002 № 128, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 06.03.2002 р. за № 229/6517, із змінами...) клас може ділитися на групи під час … проведення практичних занять з інформатики з використанням комп’ютерів за умови не менше 8 учнів у групі.
  • Можливість поділу класів на групи при вивченні окремих предметів має бути зафіксована в освітній програмі закладу освіти.
Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти

Організація роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в кабінеті інформатики здійснюється відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом МОН від 26.12.2017 № 1669, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 23.01.2018 за

№ 100/31552
Original link
Вимоги до організації роботи з технічними засобами навчання
Наказ МОЗ України від 25.09.2020 № 2205
"Про затвердження Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти"

При використанні технічних засобів навчання (далі - ТЗН) під час проведення навчального заняття потрібно чергувати види навчальної діяльності. Безперервна тривалість навчальної діяльності з ТЗН упродовж навчального заняття повинна бути:

для учнів 1 класів - не більше 10 хвилин;

для учнів 2-4 класів - не більше 15 хвилин;

для учнів 5-7 класів - не більше 20 хвилин;

для учнів 8-9 класів - 20-25 хвилин;

для учнів 10-11(12) класів на 1-й годині занять до 30 хвилин, на 2-й годині занять - 20 хвилин.

При здвоєних навчальних заняттях для учнів 10-11(12) класів - не більше 25-30 хвилин на першому навчальному занятті та не більше 15-20 хвилин на другому навчальному занятті.

Після занять із застосуванням ТЗН проводяться вправи з рухової активності та вправи гімнастики для очей. Комплекси відповідних вправ наведені у додатку 3 до Санітарного регламенту.

Original link
Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти
Наказ МОН України від 08.09.2020 № 1115
  • Терміни: асинхронний режим, електронні освітні ресурси з навчальних предметів (інтегрованих курсів), електронне освітнє середовище, дистанційне навчання, інформаційно-телекомунікаційна система дистанційного навчання (електронна освітня платформа), інформаційно-комунікаційні (цифрові) технології дистанційного навчання, синхронний режим, система управління дистанційним навчанням, суб’єкти дистанційного навчання, технології дистанційного навчання та інші, наведені у Законах України «Про освіту», «Про повну загальну середню освіту» .
  • Організація здобуття освіти за дистанційною формою (як окремою формою здобуття освіти).
  • Організація освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.
  • Забезпечення дистанційного навчання.
Original link